2009. december 23., szerda

today's siege is cancelled.

Tegnap a Canadian Literature vizsga nagyon jól sikerült, még meg is lettem dicsérve, hogy "szépen és intelligensen" beszéltem. Csak bejött a "beszéljünk jó sokat, mintha mindent tudnánk, de olyan nagyon sok konkrétumot azért ne tegyünk bele, hátha rossz"-technika. :D

Ma meg voltam vizsgázni Crusades/Military Orders szemináriumból, csak éppen a tanár nem jött el. Pedig én kitartó voltam, vártam rá másfél órát. Írtam mailt neki, amint hazajöttem, hátha erre most kivételesen válaszol. Páráppáppáppááá ájm lávinitt!

Viszont van új Plastic Tree album, ami ma meg lesz hallgatva remélhetőleg. :) A vélemények többsége idáig túláradóan pozitív és már mindenki arról beszél, hogy olyan jó az új lemez, meg annyira betetőzi a zenekar koncepciójának leglényegét, hogy nem lepődnének meg, ha ezután feloszlana a banda, haha. Azért remélem, ott még nem tartunk. :)

És stay tuned, mert az utolsó top 10 lista hamarosan kikerül a blogra! Persze a '00-s évtized kedvenc japán albumaiból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése