2009. december 24., csütörtök

メリクリ

Először is kellemes ünnepeket minden olvasónak! :)

Hogy én milyen sok fantasztikus dolgot kaptam idén karácsonyra!! Először is Kedvesemmel ejtettük meg az ajándékozást, és persze amilyen türelmetlenek vagyunk, mindez tegnap este történt. :D Kaptam tőle két baromi jónak tűnő könyvet: Nick Hornby Vájtfülűek brancsa, és Murakami Haruki Kafka a tengerparton című művét. Előbbi írónak csak a neve derengett, aztán utánanéztem: Pop, csajok, satöbbi, Fociláz, oké, akkor innen (habár ezek egyikét se olvastam eleddig). Murakamitól meg van már egy vékonyka könyvem angolul, így ez egy tökéletes kiegészítés, ugyanis böhömnagy. XD Lesz mit olvasniii~ *__*

Külföldi MSN-barátomtól, Nadine-tól kaptam decemberi Fool's Mate magazint, egy vicces pólót ("psycho le cému x momotaro densetsu" WTF??? XD) meg édességet.

A szülőktől meg kaptam totál váratlanul egy Amazon Kindle 2-t, amit legjobban úgy lehetne talán leírni, hogy egy elektronikus olvasófelület. Az amazon.com online üzletből lehet bele könyveket válogatni, amik fizetés után másodpercek alatt felkerülnek a Kindle-re, és már lehet is olvasni őket. És ami még fontosabb: nem rontja a szemet, mert ú.n. elektronikus papírból van a képernyője, így nem is tud világítani, tehát úgy kell olvasni, mint egy rendes könyvet, fénynél. Egyelőre a döbbenettel vegyes hitetlenkedés és ámulat fázisában vagyok, de pár nap/hét alatt biztosan megszokom. :D

1 megjegyzés:

  1. Nahát gratula vizsgához!! ^^ Ügyi vagy!
    és az ajándékokhoz is, legalább jó tudni, hogy a többség még normálisan ünnepelt. lol
    Na jó, jövőre én is igazi Karácsonyos Karácsonyt tartok, ajándékokkal, meg sütikkel, most megfogadtam.
    És nem leszek beteg!!!
    És nem engedem a gyereket sehova, csak velem együtt whahhahha!!! >___<
    Zenék meg wáwáwá!!!

    VálaszTörlés