2009. november 5., csütörtök

Vízvezetékmetál

Ma reggel jót nevettem.

Még bőven pizsamában lebzselek, erre megszólal a kaputelefon, hogy a szomszédnéni meg a házmester meg a konyhabeázás meg a miafene. Mondom, jó, felöltözök, két perc és megyek.

Tehát hat perc múlva kinyitom az ajtót, ott áll egy szottyadt nénike meg egy neandervölgyi kinézetű házmesternő, és a nénike persze meg van győződve arról, hogy a mi egyik csövünk miatt ázott be a konyhája, ahol már "a fal is feljött" (mivan? xD) meg különben is jajistenem. Igen, természetesen bejöhetnek megnézni, igen, természetesen pont ott van a WC csöve, ahol az ő konyhája a másik oldalon, és hát akkor természetesen az a ludas. Úgyhogy adtam telefonszámot meg az udvarias mosolyomat hozzá, majd hív szerelőt a néni, aztán meg értesít minket, hogy váccáp.

A legszebb mindössze annyi az egészben, hogy (mint most tíz perce megtudtam, szóval a mammernek már nem tudtam szólni) a mi házunk csöve szabadon fut, nem falban (a pincében meg is lehet nézni :)), pláne nem a szomszéd házéban. Egy gipszkartonfal választja el a társasház 30-40 centi vastag falától, úgyhogy ha ténylegesen lenne vele valami probléma, azt nyilván mi látnánk csak. Szóval megvolt a napi LOL, már így reggel is.

Random egyéb: az új DELUHI mini-album (volt már róluk szó korábban, aki nem ismeri őket, az visszakereshet) atomjó lett!! Sokan írják, hogy nagyon változtak, és hogy ez mennyire ciki, de szerintem csak komplexebbek és jobbak lettek a dalok, na meg a hangszeres játék. Persze itt is van 1-2 szám, ami nekem filler kategória, de hát hol nem? :)

2 megjegyzés:

  1. no némi késéssel olvastam a blogodat!! xD
    el vok maradva!
    de legalább jót mosolyogtam :D
    a vízcucc lol
    de a sulis sztorik jók :)
    deluhit meg csak meghallgatom ma/holnap :)

    VálaszTörlés
  2. Hát ja, az élet szülte őket... XD

    És nagyon helyes, kíváncsi vagyok a véleményedre! ^^

    VálaszTörlés