2009. november 3., kedd

blablabla, és még. :D

Random helyzetjelentés, és egyben a havi blogbejegyzés letudva (höhö, na jó, nem is, de mostanában nem tudok miről írni). XD

Lett a zenekarnak új próbahelye!!! :D Kicsit (egészen pontosan három buszmegállóval :)) többet kell utazni, hogy odaérjünk, de szerintem megéri. A bandatagok, akik már próbáltak ott, azt mondják, hogy nagyon jól szól a hely, ami igazából egy kis egyszobás épület - persze szépen kibélelve a hangszigetelő tojástartókkal. Kicsit ilyen "pajta kinn a pusztában, de azért annyira mégse"-feeling. Hangulatos kis kuckó, már alig várom, hogy pénteken ténylegesen birtokba is vegyük! :)

Az egyetemi dolgok meg minden is megyeget, úgy ahogy...a szakdogát továbbra is tologatom magam előtt, nem lesz ennek jó vége így. De hát lusta vagyok és motiválatlan megkülönbenis.

Na.

Ha már egyetem: ma Applied Linguistics órán iszonyatosan felidegesített egy leányzó, akinek persze minden fontosat pont óra alatt kellett megbeszélnie a barátnőjével, az én arcomtól 30 centire, aztán miután ez megvolt, a mobiljára nézett, és felcsattant, hogy "hát nem igaz, úúúristen, hogy még csak 20 perc telt eeel az órábóóól, de szaaar." Igen, tényleg nagyon szar így nekem is, nyugodtan kimehetsz, és akkor egyikünknek se kell szenvednie. Egyébként nem értem, mi baja van, az Applied Linguistics még a jobb tantárgyak közé tartozik - mondanám ezt normális esetben vaskos szarkazmussal a hangomban, de a jelenlegi óráimat tekintve ténylegesen is ez a helyzet. xDDD

Miután nemrég láttam két horrorfilmet is rövid időn belül (illetve az egyiket láttuk :)), teljesen vérszemet kaptam, és most töltök még kettőt, "meg akarok ijedni meg fosni akaroook!" felkiáltással, mivel hogy ilyen téren ez a bizonyos két műalkotás nem igazán tudott eredményeket felmutatni. Az egyik a Paranormal Activity eredeti, 2007-es változata volt, ami nem volt olyan nagyon rossz, csak hát igazán jó se. Nem éreztem azt, amit mindenki ír, hogy hú most akkor egy hétig nem megyek ki a szobámból (vagy nem megyek haza xD) még pipilni se, mert jön az magától így is, álmatlanul meg élelmetlenül. A film után egy órával már vígan néztem a Family Guyt és grasszáltam a sötét lépcsőházban, sz'al ja. Nem jött be. A másik film egy olasz kult klasszikus, és mint ilyen, naná hogy a Rossmannban jutottam hozzá 990 Ft-ért DVD-n. :D A címe Suspiria, és nem más rendezte, mint Dario Argento (nyugi, én is csak a nevét olvastam, mielőtt láttam a filmet). Hát ha rövid, tömör, könnyed és nőies akarok lenni, akkor azt mondanám, hogy a férjem szereti Szilviát, de ha a filmről is akarnék írni valamit, akkor ennyivel összefoglalhatom: szép színek, érdekes zene, a többi kaki.

Szóval most jön le éppen a The Machinist, ahol Christian Bale csontsoványkodik, nemalszik, és igencsakhaluzik, illetve a Session 9, ahol valami munkásokkal egy elhagyatott elmegyógyban nemtommi történik, de az biztos, hogy valami nagyon creepy. :D

Éppen Sidet hallgatok, mármint a japán pop/rock zenekart, nem annak a hat másiknak valamelyikét, akik ugyanennek a névnek a birtokában vannak (és ilyenkor belegondolok, hogy milyen jó, hogy nem a Blood a kedvenc zenekarom :))). Olyan a zenéjük, mintha a Hooligans-tagok jazzen nevelkedtek volna, de lánynak születtek volna, és aztán egy nemi operáción átesve langyirokk-zenekart alapítottak volna Japánban. Na jó, nem is, de egyszerűbb példa nem jutott eszembe. :D Kellemes, megnyugtató a zenéjük, nem is értem miért hallgatom őket, de tetszik. Öt évvel ezelőtti énem lángszóróval támadna mostani önmagamra, ha megtudná, hogy ilyeneket hallgatok. xDDD

Na nemsokára vacsizok valami műanyag kínai tésztalevest, hogy meglegyen a medzsiköl vadvalagú műjapán életérzés mára, aztán zúzok is Kedvesemhez. Ahogy a művelt angol mondja ilyenkor:

C YA L8ER!

U.I.: Hoppá, már le is jött a két film! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése