2009. július 24., péntek

Szép marhameleg nyári nap, oh jee

A mai nap egész jól telt. Miután elkísértem Egyetlenemet a munkába, meghallgattam az új Asai Kenichi kislemezt, azóta is szinte csak az megy. Kellemes, nyári, vagy éppen kora őszi hangulatú dalcsokor, pont amilyenre számítottam tőle. Várom augusztus végén a következőt!!! :)

Egyébként néztem BUCK-TICK koncert DVD-t, mégpedig a Sabbatot, és meg kell állapítanom, még mindig az egyik legjobbjuk, nekem legalábbis egyik kedvencem pont ez a korszakuk. No de nem kell rám figyelni, fanboy lennék, vagymijaszösz. :D

A zenekari próba kb. mintha a Pokolban zajlott volna, olyan forróság volt. Nem mintha panaszkodnék, jó hangulatban telt a gyakorlás végülis. Elővettünk egy új dalt, el is játszottuk jópárszor, jó sok bakival - persze leginkább én bénáztam, de általában 1-2 hét és tudom, mi az ábra. Játszottunk még "szokásos" dalokat, meg elkezdtünk írni egy újat, egy jó pörgőset. Külön öröm számomra, hogy tőlem származik a kiinduló téma. Meglássuk, mi lösz belőle. :)

Szóval ma ettem:

...néztem:
...és...no comment. xD

1 megjegyzés: