2009. július 11., szombat

DARK CHERRY@Desperados - ezt is túléltük!! :D

Uhh, de fáradt vagyok... xD

Tegnap voltunk Dark Cherry-koncertügyileg Pesten a Desperados Music Clubban!! Barátnőkkel és egy haverral mentünk, összesen kilencen voltunk, szóval egész végig nagyon emelkedett hangulatban telt az út és az az idő, amit nem a színpadon töltöttünk (ez ugye a kiruccanás egésze, mínusz 30 perc xD).

Apropó színpad: a fellépésünk szerintem egészen kellemesre sikerült, persze ha figyelmen kívül hagyjuk a kis visszafogottságomat, ami egyrészt annak volt köszönhető, hogy totál új volt a környezet, meg persze hogy nem saját cuccal játszottom, és az is a színpad ellenkező oldalán volt ahhoz képest, ahol én szoktam állni. De nem baj, levegőváltozás!! :) Már csak 5 perc volt hátra a koncertből, és naná hogy elszakadt a G-húrom...első húrszakadásom egyébként (a gitárom már nem szűz XD). Ettől függetlenül teljesen vállalható volt szerintem a show. A 10 db CD-t, amit az alkalomra prezentáltunk remélem sikerült a helyszínen az érdeklődőknek begyűjteniük. :)

Setlist:
01. Alice
02. Hollow
03. Fly Poison
04. Gaia
05. Fading Tree
06. Lie~DC09~
07. Pink Butterfly
08. Monster

Még megnéztük a Silent Hate mini-koncertjét is (szegények zártak, úgyhogy kevesebbet játszottak), ami nagyon feelinges volt. Szeretem ezt a fajta nyers, harapós megszólalású, precíz thrash metalt. A saját dal hengerelt, de a Raining Blood feldolgozás se volt semmi!!

Ezúton is köszönöm minden ismerősnek (és ismeretlennek), aki eljött!! Nagyon jó volt találkozni végre élőben is Edittel (Djinn@SoJ) és Ádámmal (Animal@SoJ), jót dumáltunk, és hát amiket kaptam, azokra meg nem győzöm csorgatni a nyálamat, de leginkább felvenni fogom őket!! xD Jövő vasárnap Hoteis pólóban megyek ám! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése