2009. július 8., szerda

DARK CHERRY / The NUNCHAKS - túléltük!! :D

Különösebb probléma nélkül lezajlott a tegnapi, Garaboncziásbeli DARK CHERRY koncert. Szerintem zeneileg a maximumot nyújtottuk (persze ez nem azt jelenti, hogy itt-ott nem lettek volna kisebb hibák, ehheh xD). Egyetlen dolog zavart, mégpedig hogy a gitárom kénye-kedve szerint hol elhallgatott, hol szólt, ha megmozdultam - ennél fogva kicsit bosszús lettem, hogy leszűkült a mozgásterem, mert hát én nem vagyok az a gitározás közben egyhelyben álló alkat ugyebár. :D Na mindegy, akikkel beszéltem, azok meg voltak velem elégedve és a showmanshipemmel (habár ez utóbbi kvalitásomra irányuló bókokat továbbra sem értem xD), és azt hiszem, ez a lényeg. :)

Az alábbi dalokat játszottuk egyébként:

00. Headshot (új, instrumentális intrónk)
01. Private War
02. On The Edge Of Madness
03. Hollow
04. Alice
05. Fly Poison
06. Here & Now
07. Fading Tree
08. Gaia
09. Water
10. DDH~DC09 verzió~
11. Lie~DC09 verzió~
12. Monster

Valószínűleg Budapestre is nagyon hasonló dallistával megyünk, csak tekintettel a hely talán kicsit kevésbé atommetálos mivoltára, az első zúzós blokkot (00-02) kihagyva rögtön a slágeresebb számokkal kezdünk, hogy meglegyen a lazább hangulat - persze nem fogjuk vissza magunkat továbbra sem, én legalábbis nem, ha a gitárkábelem és a gitárom is úgy gondolja (mellesleg itthon ma fél órát megállás nélkül játszottam mászkálva össze-vissza, mindennemű technikai hiba nélkül, szóval ezt neki!! xD). Lehet, hogy hozzáadunk még egy dalt, amit mindenki biztos ismer és szeret (?)... na vajon. xDDD

Jah, a The NUNCHAKS is csodálatos volt, az énekes nagyon közvetlen és igazi vadállat a színpadon - habár hozzá kell tenni, hogy a színpad előtt többet tartózkodott, mint a tényleges deszkákon, ami egyáltalán nem volt baj, sőt!! :D

Szóval reszkess, Budapest, pénteken megyünk!! Ne feledjétek, este nyolckor kezdünk!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése