2010. május 2., vasárnap

Kárognak a varjak...

Tudom, uncsi vagyok, de megint egy cali≠gari dalszövegfordítás, ezúttal én követtem el teljes egészében (japánról angolra, majd arról magyarra), úgyhogy biztos vannak benne hibák, meg ugye nyelvtanilag csak a szótárra meg saját csökevényes megfigyeléseimre kellett hagyatkoznom, de szerintem ez olyan dalszöveg, amin nem nagyon lehet mit elrontani. xD

Varjak

Dalszöveg: Shuuji

Végleges idegbénulás
Fejemben szüntelen sípolás

Kín, a hátamon át szivárog
Letépni áttetsző bőröm nem tudom

Mint akitől félni kell, eldugtak
Megbocsáthatatlan, csúf jómagam

Nézd! Járni akarok, mint régen
Utam tapogatom lépésről lépésre

Varjak kárognak a kórház tetején
Rettenetes vörösbe borult az ég
Kárognak a varjak, a halált hirdetik
Erősebb, egyre erősebb akarok lenni
Kárognak a varjak, furcsán kárognak

Nézd! Járni akarok, mint régen
Melankóliám ellenére
Utam tapogatom lépésről lépésre
Hát nem nehéz az élet?

Varjak kárognak a kórház tetején
Rettenetes vörösbe borult az ég
Kárognak a varjak, a halált hirdetik
Erősebb, egyre erősebb akarok lenni
Kárognak a varjak


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése