2010. január 16., szombat

szombat esti random

Tegnap este Vivivel megnéztük a District 9-t, nagyon tetszett mindkettőnknek - én másodszor láttam, és tök jó volt, hogy ugyanúgy tudtam élvezni, mint első alkalommal (vagyis előző este :)). Szerintem jó volt a sztori, az előzetesből hál' Istennek nem sokat lehetett kihámozni az alapszituáción kívül, így szinte teljesen újnak hatott minden történés. Az akcentust azért kellett egy jó tíz percig szoknom az elején.

Más: éppen Murakami Harukitól a Kafka a tengerpartont olvasom, és hát nagyon jó! Őszintén szólva, az After Dark után (ami első könyvélményem volt tőle) kicsit tartottam tőle, mert az nem igazán fogott meg, de ez valami hihetetlenmód olvastatja magát! A folyamatosan váltakozó nézőpontoknak és cselekményszálaknak köszönhetően idáig mindvégig pörgős és érdekes bírt maradni. Ráadásul tele van nagyon értelmes gondolatokkal, nem sejtettem, hogy ennyire "fullos" lesz ez a nem egészen röpke olvasmány. Most már azt hiszem, kezdem érteni, hogy mit esznek Murakamin az emberek annyira. :)

Tegnap még Szabi hathatós közreműködésének köszönhetően sikerült múkodásra bírni a laptopomon a felvételt készítő programot, úgyhogy végre tudok majd megint dolgozgatni a kis zenéimen, na meg főleg majd annak idején a következő Dark Cherry demón itthon is. Jeee~!!! :D

Holnap lehet, hogy alkotok is valami zeneit (ha lesz ihlet)! ;)

2 megjegyzés: