2010. január 3., vasárnap

HAPPY NEW YEAAAHHH!!!

Boldog Újévet mindenkinek 2010 innenső feléről is! :)

A szilveszteri Nippon Groove party nagyon jó volt, sok tuti zenével és király hangulattal. Jól esett beszélgetni/hülyülni az ismerősökkel, no meg azokkal az "új" emberkékkel, akik csak mostantól számítanak nekem ismerősnek! :D Mit is írhatnék még a buliról, legyen elég annyi, hogy volt pl. DJ Ozma (na neee!), The Telephones (szuper na neee!) meg Sherbets (giga NA NEEE!). :))) Szóval faszaság volt a köbön.

Új év, új ígéretek, új kezdet, blablablaaa. :D Szóval, amit idén biztos csinálni fogok: szakdolgozatot befejezni (ezt már januárban szeretném letudni), sokat koncertezni a Dark Cherry-vel és terjeszteni a zenénket, meg ööö...tényleg, január 7-én, a szegedi All Music Club nevű nagyon király helyen (életemben nem voltam még ott xD) fellépünk a Quattro-X zenekar társaságában, akik hát, szóval akik marhajók, és ezt nem "csak úgy" mondom, hanem tényleg. Úgyhogy várunk minden kedves érdeklődőt! :)

Ideírom a végére is külön, me' így jobban látszik. :D

DARK CHERRY/QUATTRO-X koncert
2010. január 7 (csütörtök)
All Music Club
Szeged, Brüsszeli krt. 6

3 megjegyzés:

  1. Azt lehetne tudni, hány órakor lesz a konci ? ^^ Láttam, hogy ingyenes és szívesen meghallgatnálak ott titeket ^_^ Megpróbálnék eljutni oda, ha nem jön közbe semmi xD

    VálaszTörlés
  2. Ezt még mi sem tudjuk pontosan, de az előttünk lévő zenekar (a Quattro-X) kb. 8 körül fog kezdeni szerintem, úgyhogy 9 és fél 10 között már gondolom elkezdjük mi is. :)

    Várunk! :D

    VálaszTörlés