2009. november 27., péntek

Indul a daráló...

Úgy néz ki, kezd beindulni az év/félév stresszesebb időszaka, legalábbis eléggé jól jelzi ezt, hogy már jelentkeztem az e félévi vizsgáimra. Azt hiszem, sikerült nagyjából jól elosztani, igazából hetenként egy-egy alkalom, hol sűrűbben, hol szellősebben azon belül is. Lassan elkezdek vadászni pár hiányzó anyagot, na meg még ottvan az a bizonyos probléma is, hogy valamikor el is kéne olvasni ezeket, no igen. xD A lényeg: első vizsga december 8, és jól lezúzom! A téma viszonylag érdekes (középkori ispotályos- és lovagrendek), ráadásul ugyanebből lesz szemináriumi szóbeli feleletem is - az is lehet, hogy ugyanazon a héten (tekintve, hogy az még a szorgalmi időszakba tartozik), csak másnap. Meglássuk. :)

Mostanában kicsit mintha világvége hangulat lenne, akárhová nézek (lásd: Sound of Japan fórum, akik értik/tagok), eléggé felfokozott ingerek érnek az utóbbi időben, ezek között van pozitív és nagyon negatív is, de hát ilyen az élet. Vettem is egy szép kis füzetet egyik nap, amibe leírhatom a gondolataimat - eddig is írogattam versikéket és hasonlókat, de többnyire csak füzetek hátuljába, amiket aztán kitéptem, és ki tudja, hova tettem (na jó, van pár, ami megvan még). xD Szóval új füzet, tiszta lap, meg minden. Elvagyok vele. Teszek rá mindjárt matricát, és rögtön én leszek a legmenőbb pujaro raj shavó. Mert megtehetem. :DDD

Addig is, amíg a világ egyben van, hallgassatok DeWolffot, mert ugyan nem tesz jót a bőrnek, de legalább piszok húzós és hangulatos muzsika. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése