2009. július 16., csütörtök

Music, anime & stuff

Punnyadoook~... én itthon csücsülök, with nothing to do, kedvesem meg munkában, with nothing to do szintén. xD Kéne valamit csinálni, hogy ne legyen olyan egyhangú a mai nap... Ebből az elhatározásból mindenesetre annyi lett, hogy betettem playlistbe a kedvenc Asai Kenichi-bandáim albumait, mégpedig:

BLANKEY JET CITY - C.B.Jim
JUDE - Charming Bloody Tuesday
Asai Kenichi - Rod Snake Shock Service
SHERBETS - Miracle

Ezzel talán elleszek addig, amíg nem jönnek estefele a vendégek (vacsiii~). :)

Más: befejeztük jómúltkor a Cowboy Bebop sorozatot, juteszembe, vadászhatom a movie-t is! Régebben megvolt, de az éter benyelte, mysteriously. xD A sorozat továbbra is nagyon penge meg feeling meg ilyesmik. Igazán kerek kis egész, és érdekes volt végre japán nyelven látni - megjegyzem, ezt a sorozatot angolul jobban élveztem, nem úgy, mint más animéket.

Ha már anime, rákaptunk rendesen, úgyhogy az említettem movie után van választék, mi jöjjön legközelebb: Ninja Scroll (film; nindzsás akciós tragikus), Boogiepop Phantom (sorozat; misztikus félős rendhagyós), Puni Puni Poemi (minisorozat; parodizálós hahotázós perverzes), Vampire Princess Miyu (OVA; vámpíros régenláttam nememlékszemes xD).

Holnap meg instrumentális, elektroalap-mentes próba a zenekarral, érdekes lesz, várom!!! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése