2009. július 20., hétfő

Groovy summer day

Voltunk tegnap Dunakeszin Djinnéknél, és tökjó volt!! :) Fincsi volt az ebéd és a vacsi, nagyon jókat röhögtünk meg dumáltunk, és fantasztikus videókat (főleg koncertfelvételeket) nézegettünk, például ilyesmit (azt hiszem, ez a live DVD kelleni fog nekem eredetiben *__*). És kaptam kedvesemtől csudás BUCK-TICK pengetőkészletet (az új turnés designnal), meg vettem Djinntől egy LOSALIOS albumot, mégpedig a legelsőt, ahol csomó izgalmas vendégzenész is szerepel: Asai Kenichi, Toshiyuki Terui, Ken Morioka, és hasonlók. És hát a booklet meg no comment... xDDD Holnap ünnepélyesen meg is hallgatjuk!! :)

A pesti Nippon Groove buli az A38-as hajó tetőteraszán pedig tűrhető volt, mondjuk változatosabb zenei felhozatalra számítottam, illetve reméltem, hogy sűrűbben keverik a különböző stílusú dalokat (nem pl. 5-6 tucctucc egymás után), mert végülis az eklektikán lett volna ugye a hangsúly. Na mindegy, azért persze ottleszünk augusztus 19-én is természetesen!! ;D

Az előbb pedig ittvoltak a kis barátaim 3 percre, kaptam tőlük szülinapi torta-kóstolót (vaníliás finomságos), holnap este majd abból is falunk. :D

2 megjegyzés:

  1. Igen-igen, tok jo volt es koszi hogy eljottetek es remelem jottok maskor is!!! Orulok, hogy tetszett a funky punky, ha nem szerzed be addig, legkozelebb megnezhetjuk vegig xD

    VálaszTörlés