2009. május 20., szerda

Studies, Arts, Rock'n'Roll

Tanulok szakadatlanul a pénteki vizsgára, remélem átmegyek. Ez az a tantárgy, aminek az első részéből múlt félévben kétszer kellett mennem, ehhe. :Đ No de sebaj, majd csak meglesz. Persze az anyag nagyon sunyi, mert könnyűnek láttatja magát, akárcsak tavaly. xD

Rájöttem, hogy tanuláshoz ez a zenehallgatósdi nem is olyan rossz (mértékkel), úgyhogy elő is rántottam véletlenszerűen egy albumot - Primal Scream - Riot City Blues lett belőle - és hajrá! Sőt, hogy legyen kis levegőváltozás, lementem a teraszra is, laptop ki, google be, jegyzet elő! :)

Amint látható, nagyon igyekszem. xDDD

Ez a Primal Scream pedig tökjó! A 2006-os lemezük valami hihetetlen, egyszerre modern és időutazós. Néhol az indie-rock hangulat, néhol meg a '70-es évek elejének rock'n'rollja idéződik meg - konkrétan a Dolls c. dalban akkora David Bowie-channeling megy, hogy az már döfi! Laza kis rokkmuzsika, elő- és háttérnek is tökéletes. Erősen valószínű, hogy ráfülelek a többi cuccukra is. :)

Ma festettem/alkottam is két képet, a második most szárad. Megint csináltam kis kollázsolást és festékcsöpögtetést/spriccelést az egyikben, és igazából utólag vettem észre, hogy mennyire többszörösen interpretálható a "La Petite Mort" képcím a kollázson szereplő alanyt tekintve. :) A másik kép csak úgy jött, benyomás, érzés, aztán előkaptam az ecsetet és sutty, már meg is volt, semmi bonyolítás. Ennél fogva (meg a tartalma miatt persze) "It's Only Rock'n'Roll" lett a címe.

A képeket természetesen holnap scannelem, a tegnapival együtt (mert hogy tegnap is csináltam egyet, "Öreg" címmel).

Most pedig várom a Kedvesem, és majd megpihenünk a pamlagon meg zsötem meg kroászón meg hepinesz. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése